top of page

איך לראות את האור במציאות חשוכה

כשהמציאות סוחפת אותנו לתחושות של לחץ וחשש, יש לנו הזדמנות מיוחדת לשנות את הפוקוס שלנו ולשפר את איכות חיי היום-יום שלנו ושל המשפחה שלנו.

עכשיו, כאשר בעקבות למצב התחושות של חשש ותחושות של אי הוודאות ששולטות עלינו, נדרשת לנו יותר מתמיד היכולת לזהות את הדברים החיוביים סביבנו, כי זה מה שיכול להטעין אותנו באנרגיה חיובית ולתת לנו את האפשרות להתמודד עם הדברים הקשים.

להלן כמה המלצות שיכולות לעזור לכם לשפר את מצב הרוח ולהטעין את עצמכם באנרגיה חיובית:

חיוך: התחילו את הבוקר עם חיוך. נסו להתקרב למראה, הביטו בעצמכם וחייכו. חיוך יכול לעשות קסמים. חיוך יכול לשנות את מצב הרוח ולשפר את האנרגיה שלכם. חיוך שלכם יכול להעביר לילדים רגש חיובי, ביטחון ואהבה. הם יקבלו את האנרגיה הטובה שלכם ויתחילו את היום עם תחושת אופטימיות.

פעילות ספורטיבית משפחתית: אין כמו פעילות גופנית משפחתית לפרק את המתח ולהעלות את האנרגיה. זה יכול להיות טיול קצר עם ילדים או כל פעילות ספורטיבית אחרת.

הבנת רגשות: למדו את ילדיכם להבין את רגשותיהם ולבטאם. השתדלו לשאול אותם על איך עבר היום שלהם ולדבר איתם על הרגשות החיוביים.

פעילויות רוח ונפש: בצעו והדריכו את ילדיכם כיצד לבצע פעילויות כמו יוגה, מדיטציה נשימות עמוקות. זה יכול לסייע להם לשחרר מתח ולהירגע.

פעילויות יצירתיות: תמכו בילדים לפתח את יצירתיותם דרך פעילויות כמו ציור, יצירה או פיסול. זה יכול לשמש כאמצעי לביטוי הרגשות שלהם.

השאירו במהלך היום זמן לפעילות שממלאות אתכם באנרגיה וגם פעילויות האהובות עליכם - זה יכול להטעין אתכם באנרגיה חיובית וישפר באופן משמעותי את מצב הרוח שלכם.

סכמו את הדברים החיובים שקרו לכם במהלך היום: שבו ביחד עם הילד וסכמו ביחד איתם את הדברים הטובים שקרו לכם במהלך היום, במה הצלחתם, ממה נהניתם. זה לא חייב להיות משהו מיוחד. אלו יכולים להיות למשל דברים כמו: נהניתי משתיית שוקו או הצלחתי להכין משהו שמזמן רציתי. למדו גם את הילדים לזהות את נקודות האור במהלך היום וליהנות מדברים פשוטים.

מוזמנים להציע בתגובות עוד רעיונות איך אתם משפרים את מצב הרוח שלכם ומטעינים את עצמכם באנרגיות חיוביות.

מאיה ניידיס

הוראה מותאמת, ייעוץ והדרכת הורים



3 צפיות0 תגובות
bottom of page