top of page

איך ליהנות מהשבועות האחרונים של הקיץ ולהכין את הילדים לקראת חזרה ללימודים?

חופשת הקיץ מתקרבת לסיומה, הגיע הזמן לתכנן כיצד נוכל לשלב בין הנאה ומנוחה לבין הכנה איכותית לקראת פתיחת שנת הלימודים.

הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור לכם ולילדים לעשות את זה בצורה יעילה ביותר:


זמן איכות: השבועות האחרונים של הקיץ הם הזמן המושלם ליצור זמן איכות עם הילדים. תכננו יחד אטרקציות, טיולים קצרים, או אפילו סתם יום משפחתי נחמד בחוף הים. זה הזמן לפזר את החששות וליהנות מהשקט הקסום ביחד.


סיכום החופשה: אפשר לארגן פעילות נפלאה ביחיד עם הילדים, פעילות שתכניס אותם לרוגע ותעזור להם להתמקד בעתיד. תפתחו עם הילדים שיחה על מה שהיה בחופשה: מה אהבו יותר ומה אהבו פחות, מה היו רוצים עוד לעשות ולא הספיקו. תערכו ביחד עם הילדים אלבום תמונות דיגיטלי או פיזי של החוויות שקרו בחופשה, הציעו לילדים לצרף לתמונות את הזיכרונות שלהם על הטיולים והפעילויות שנעשו בחופשה. כל תמונה תאפשר לפתוח שיח על החוויות שהיו, שיתוף ברגשות וחלומות ותעודד שיח משפחתי נעים.


התחילו לאט לאט להחזיר את הילדים לשגרה של שנת הלימודים. התחילו לאט לאט לתרגל עם הילדים התארגנות לשינה והתעוררות בזמנים קבועים (כמו בימים של בית הספר). הדבר יכול להקל על ההתארגנות שתהיה דרושה בימי הלימודים.


תעשו הכנות לקראת השנה החדשה ביחד עם הילדים. תלכו ביחד עם הילדים לחנויות, תאפשרו לילדים ביחד איתכם לבחור את הציוד הנדרש לביה"ס ולחוות את דעתם בנושא.


בשילוב נכון של כיף והכנה, נוכל לגרום לימים האחרונים של הקיץ להפוך לחוויה בלתי נשכחת ונעזור לילד לפתוח את שנת הלימודים בצורה רגועה ובטוחה. אל תוותרו על הכיף, אך גם אל תשכחו להכין את הילדים להתמודדות עם האתגרים החדשים. בהצלחה!


איך אתם מתכוונים להעביר את השבועות האחרונות של הקיץ?


לשאלות והדרכות פרטניות בנושאים אחרים – מוזמנים ליצור איתי קשר

מאיה ניידיס – ייעוץ והדרכת הורים



18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page