top of page

ימים אחרונים למבצע סוף שנה

איך להניע את ילד לשיתוף פעולה בלי להתווכח איתו על כל דבר?

ומהי התגובה ההורית שהילד זקוק לה דווקא ברגעים שהוא מתנהג הכי גרוע?


לכל הורה מוכרת תחושה של תסכול כאשר הילד לא משתף פעולה ורק מתווכח על כל דבר.

במיוחד כשהורה נאלץ להתמודד עם סיטואציות בהם הילד מתפרץ ומבטא את רגשותיו השליליים בדרך לא נעימה – העצבים מבעבעים וההורה המכיל והסבלני פשוט נעלם.

המחשבה שרצה בראש של ההורה ברגע זה: איך למצוא את הדרך שתעצור את ההתנהגות הבלתי נעימה של הילד באופן מידי.... אבל לא כל הורה מכיר מהי הדרך היעילה כדי להתמודד עם מצבים כאלה.

בדיוק בשביל זה, אני מזמינה אתכם להצטרף לתהליך ייחודי שבו תוכלו ללמוד:

איך לגרום לשיתוף פעולה של הילד בלי להתווכח איתו על כל דבר,

איך כדאי להגיב בסיטואציות שבהם הילד מתנהג הכי גרוע,

איך לבנות תקשורת מכבדת עם הילד וליצור אווירה נעימה בבית.


הייחודיות של התהליך היא בכך שלאחר שאתם מספרים על התנהלות משפחתית שלכם ואני בונה תוכנית אשר תביא מענה מדויק לצורך שלכם, אנחנו יוצאים לדרך שבה אני יומיום מכוונת ומחזקת אתכם עד שביחד נסכים בזה שקיבלתם מענה לצורך שלכם. דיווחים היומיומיים שבהם אתם תספרו על התנהלות שלכם מול הילד יאפשרו לי יותר לעומק להבין את הקושי שלכם ולהתייחס לכל התנהלות שלכם מול הילד, לחזק אתכם ולכוון אתכם. בתהליך כזה בדרך כלל אתם מקבלים מענה לא רק עבור קשיים שהוגדרו מראש, אלא גם מענה לקשיים שצצו במהלך התהליך. בנוסף לזה בתהליך כזה אתם מקבלים התייחסות להרבה תחומים נוספים שקשורים לחינוכו והתפתחותו האישית של הילד (כמו העצמת ביטחונו האישי של הילד, חיזוק עצמאותו של הילד ועוד הרבה דברים נוספים)


בסוף התהליך תוכלו לצאת עם הכלים שיתנו לכם ביטחון איך להתמודד עם סיטואציות שונות מול הילד ויאפשרו לכם מצד אחד להתחשב ברצונו של הילד ומצד שני להעניק לו גבולות ברגעים שהוא זקוק לכך. כבר אחרי פרק זמן יחסית קצר תוכלו להרגיש שינוי ניכר בתקשורת שלכם עם הילד ואווירה בבית.


בואו ליצור אווירה נעימה בבית שלכם ולרכוש כלים שיאפשרו ליהנות מההורות שלכם.

ועכשיו לקראת מעבר לשנה 2022 – מבצע מטורף – 22% הנחה לכל התהליכים.

מהרו – ימים אחרונים להצטרף למבצע!




7 צפיות0 תגובות
bottom of page